BitTorrent Трекер RusTrek.ru http://5.45.70.241/ |
|
Carbon Scatter 1.00 9505496 [2011, ENG] Win/Mac от E-on Software для 3ds Max, Cinema4D, Maya http://5.45.70.241/viewtopic.php?f=630&t=42226 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Релизер [ 2012-06-02 10:35 ] |
Заголовок сообщения: | Carbon Scatter 1.00 9505496 [2011, ENG] Win/Mac от E-on Software для 3ds Max, Cinema4D, Maya |
Carbon Scatter Win/Mac #777 Год/Дата Выпуска: 2011 Версия: 1.00 Build 9505496 Разработчик: e-on software Сайт разработчика: http://www.carbonscatter.com/ Совместимость с Vista: полная Совместимость с Windows 7: полная Язык интерфейса: Английский Таблэтка: Присутствует (инструкция по установке в файле install.txt) Системные требования: Минимальные: Windows XP/XP64/Vista 32/64, Win 7 32/64 2GHz Pentium IV or better processor, 1GB of free RAM (2GB recommended), 200 MB of free Hard Disk space, 1024x768 in 65K colors/16 bits (24+ bits recommended). An OpenGL accelerated video board is not required, but is a big plus. Mac OS X v10.5+, 2GHz MacIntel processor or faster, 1GB of free RAM (2GB recommended), 200 MB of free Hard Disk space, 1024x768 in 65K colors/16 bits (24+ bits recommended). Описание: Компания E-on Software объявила о выходе плагина Carbon Scatter для 3DSMax, Autodesk Maya и Cinema 4D. Этот плагин предназначен для засеивания больших территорий объектами, или прокси, что позволяет создавать реалистичные ландшафты для окружения. Алгоритм просчёта этого плагина позволяет рендерить миллионы объектов в сцене. Carbon Scatter Multi-CE включает в себя более 100 SolidGrowthCS растений и может быть использован для всех совместимых приложений и средств визуализации установленых на вашей системе, а также засеивать территории собственным или импортированными объектам и растениями приложения. Доп. информация: - Patented EcoSystem™ technology! - Non overlapping instances - Variations of instances with SolidGrowthCS plants - Animated instances - Stack multiple EcoSystem population layers - Add multiple objects to each layer - Control affinity between layers - Control density, size, orientation, etc. of instances - Advanced fractal algorithms for natural populations - Full control of population parameters using graph - Image based populations - Paint onto objects or in the global EcoSystem - Paint at any angle, including under objects - Native rendering using V-Ray or MentalRay - Render millions of instances - Mutlithreaded, renders using all your CPUs - Accurate preview using boxes, bilboards or full geometry - Easy to use interface - Direct access to instance materials - Cull instances outside of camera frustrum |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |