BitTorrent Трекер RusTrek.ru http://5.45.70.241/ |
|
Zombie Panic! Source (2009) PC http://5.45.70.241/viewtopic.php?f=451&t=2889 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | oartemka178 [ 2010-10-09 02:31 ] |
Заголовок сообщения: | Zombie Panic! Source (2009) PC |
Zombie Panic! Source (2009) PC #777 Год выпуска: 2009 Жанр: Action / Multiplayer Разработчик: Zombie Panic Team/Valve Corporation Платформа: PC Версия: 2.0 Тип издания: лицензия Язык интерфейса: Русский Таблэтка: Вылечена Мультиплеер: Да Системные требования: Windows 2000/XP/Vista/7 Процессор: Pentium 4 1.7 ГГц Память: 512 МБ Видеокарта: 128 МБ, 3D, DirectX 8.0 Аудиокарта: Совместимая с DirectX 8.0 Свободное место на ЖД: 5.4 ГБ CD-привод: 4х Описание: Zombie Panic! Source – шутер, выполненный в классическом стиле survival horror на движке Source (Orange Box). Предыстория игры: в мире произошла катастрофа и в результате действия вируса большая часть населения неизлечимо заболела, превратившись в кровожадных и смертельно опасных зомби. Геймплей: в начале каждой игры из всей массы игроков отбираются несколько на роль зомби. В случае игры за людей, Вы, как один из группы выживших, должны сделать всё возможное для вашего выживания и выживания ваших товарищей. Если же игра происходит за зомби, то ваша цель – обеспечить убийство всех людей путём прямого уничтожения или заражения вирусом и/или выполнения иных условий приводящих к победе. Всего существует 4 режима игры: zpo (objectives), zps (survive), zph (hardcore), zpa – новый режим доступный с версии 2.0, цель в котором – удержание точки людьми. Релиз: ZB.LV 1. Эксклюзивный инсталятор 2. Supershorty исправлен 3. Полная поддержка кириллицы 4. Ничего не вырезано 5. Не вырезан orangebox контент (позволяет избегать не приятных глюков с недосткатком текстур, некоторых звуков, и тд. и тп.) Установка данного FIX'а ОБЕЗАТЕЛЬНА: http://games.zb.lv/zps.2.0.fix3.rar Разрхивировать в корень игры! (там где zps.exe) Особое внимание уделите файлу GameMenu! - Added ZPA gamemode. (новый игровой режим ZPA_) - Added "wounding" instead of infection for ZPA carriers. (Damage over time to humans) - Pistols and melee weapons dropped in ZPA fade after 20 seconds. - Choose4 now functions again in ZPA, allows you to switch team - Team autobalance is built-in. - "mp_zpanobalance" turns autobalance off in ZPA. - "mp_zpabalancefactor" changes the degree to which teams can be imbalanced. - "sv_zp_checkautobalance" forces an autobalance check. - Automatic weapon spawning system, no need for weapon entities. - New team score system implemented for ZPA. Your score is always on the left, color indicates team. .- "zpathink" proceeds to the next ZPA side objective in estmode, useful for testing. - "mp_zparespawndelay" changes how long humans have to wait until they respawn. - "mp_zpatimelimit" changes the time limit in ZPA mode. - "sv_zp_solo" implemented for ZPA. It functions much like sv_testmode, but lets the round function normally. - Added a new song (KM_Horde.mp3) - Added Zpo_Shreddingfield - Added Zps_Clubzombo. - Added Zpa_Badbayou - Added Zpa_Town - Added Bezerk mode for Zombies. - Added Objective list for levels. - Added Objective beacons for levels. - Added trigger_capturepoint_zp (Capture points). - Added new Character (Lea). - Added Phong shader to models (All characters, hands, some guns, some props). - Added new melee weapon: Baseball bat! - Added a new rain precipitation sprite and tweaked settings to get better looking rain. - Added filter property to momentary_rot_button entity, which limits rotation to those activators who match the filter_activator_ conditions (see filter_activator_team). - Added game_text recipient filter attribute, allowing mappers to filter recipients of text messages via the filter_activator_ (like filter_activator_team). - Grenade cooking added. - Updated Policestation. - Updated Biotec - Updated Nightmare. - Updated Asylum. - Updated Deadend. - Updated Haunted. - Updated Tanker. - Updated Keretti. - Updated Subway (ZPO version). - Updated Deadblock (ZPO version). - Updated animations for all melee weapons. - Updated weapon pickup system, should be more accurate now. - Waitress playermodel and texture updated. - Replaced frying pan with a highly detailed cast iron pan. - Replaced pot. - Fixed Unload weapon bug. - Fixed remaining issues with turning hardcore on/off. (Extra carriers, etc.) - Fixed exploit when a player could block a door by spamming +use. Doors can't be closed while opening anymore. - Eugene playermodel fixed weights and small updates to texture. - Spawn points can now be enabled or disabled (Leveldesign). - Buttons now have a built-in team filter (Leveldesign). - Humanclip and Zombie clip now only block players, bullets can get through (Leveldesign). - Timer visibility and scaling improvements. - Removed Deadblock (ZPS version). - Removed Subway (ZPS version). - Removed Golfclub from Starting melee weapons. |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |